Doprava
Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou GLS
- Ak sa rozhodnete platiť v hotovosti, potom tovar obdržíte prostredníctvom poštovej dobierky. Pri odbere tovaru v hodnote presahujúcej 40 € sa nezapočítava poštovné ani balné! Do 40 € je poštovné 5.00 € (dobierka).
- Pre zákazníkov, ktorí budú platiť bezhotovostným prevodom bude cena za balík 4,00 €.
- U nadmerného tovaru (bránky, mantinely atd.) je poštovné individuální dle vzdálenosti a váhy od 12€. Nevztahuje sa zde zlava "poštovné zdarma nad 40 €"
- Po odoslaní objednávky vám bude zaslaný email s číslom balíka cez ktorý je možné balík online sledovať. V prípade problémov s dodaním tovaru nás prosím kontaktujte na info@florbalstore.sk
- Doba dodaní je asi 1-2 pracovných dní po odoslaní tovaru a podľa skladových zásob jednotlivých položiek v košíku (stav zásob je vždy uvedený v detaile produktu).
PLATBA A DODANIE TOVARU
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
ÚTRATA |
Do 59 € |
60 € a viac |
||||
Spôsob platby |
vopred na účet |
dobierka |
vopred na účet |
dobierka |
||
Slovensko |
Zásielkovňa | 3,50 € | + 1,40 € | ZADARMO | 1,40 € | |
GLS - do 30 kg | 4,50 € | + 1,40 € | ZADARMO | 1,40 € | ||
Geis Cargo - Branky | od 19,00 € | +1,40 € | od 19,00 € | 1,40 € | ||
GLS-výdajné miesta | 3,00 € | +1,40 € | ZADARMO | 1,40 € |
GLS Slovensko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
- Doručovanie firmou Geis prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
- Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
- Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
- V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
- Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
- Doručenie balíka:
- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
- hmotnosť balíka je obmedzená do 50 kg.
- zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
- Prevzatie a reklamácie:
- Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
- Komunikácia s GLS - info linka ✆ +421 45 52 42 500
- pre komunikáciu s Geis výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)